 |
BiH › BH vijesti
Odlazi li sad i Republika Srpska?
Objavljeno: 30.07.2010 u 06:21
Nakon izrečenog stava Međunarodnog suda pravde u Hagu da Kosovo Deklaracijom o proglašenju nezavisnosti nije povrijedilo međunarodno pravo uslijedili su oprečni stavovi i tumačenja oko mogućeg razvoja situacije u BiH. Iako je Kosovo “jedinstven slučaj”, koji se ne može primjenjivati na druge slučajeve, velik broj potencijalnih tražilaca nezavisnosti i odvajanja od državnih cjelina u kojima su sada sastavni dijelovi pozdravili su ovu odluku vidjevši u njoj nadu za rješenje vlastitih problema.

Odluka Suda naljutila je i premijera RS Milorada Dodika, koji je zaprijetio otcjepljenjem.
Za njega odluka o legalnosti otcjepljenja Kosova Međunarodnog suda pravde u Hagu je osnova po kojoj politiku samoopredjeljenja može voditi i RS.
“Kada bismo to primjenjivali, onda bismo se sigurno mogli već sutra odvojiti i donijeti deklaraciju o samostalnosti RS. Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi reagirali ti isti koji su tvrdili da nije suprotno međunarodnom pravu to što je učinilo Kosovo. Ali, ima vremena za sve to” izjavio je Dodik.
On je dodao da je "kosovski put" kojim bi pošla RS rezervni potez za slučaj da ozbiljno budu dovedeni u pitanje izvorni Dejtonski sporazum i njena sudbina.
"Ako ne uspijemo u borbi za očuvanje izvornog Dejtonskog sporazuma, mišljenje Međunarodnog suda pravde o nezavisnosti Kosova može nam poslužiti kao smjernica za borbu za status i budućnost RS", rekao je Dodik za beogradsku "Politiku".
U intervjuu za novosadski “Danas” premijer Dodik je kazao da “sve što je bilo učinjeno u razgradnji Dejtonskog sporazuma i uništenja RS bilo je obavljano političkim nasiljem, kao što je i ovo mišljenje MSP o Kosovu”
“Ipak, mi ćemo se i dalje racionalno ponašati. Potrebno je da izbori na jesen prođu u miru i da politička opcija koja je do sada konstituisala politiku RS nastavi da je vodi. Onda ćemo sesti i još jednom pročitati ovo mišljenje Suda u Hagu i sebe pozicionirati na pravi način” rekao je Dodik za list “Danas”
Član Predsjedništva BiH iz Republike Srpske, Nebojša Radmanović, izjavio je da neće dozvoliti da BiH prizna samoproglašenu nezavisnost Kosova, bez obzira na mišljenje Međunarodnog suda pravde u Hagu.
"Mišljenje, prema onome što sam mogao da čujem prije detaljnog čitanja, jeste jednostran pogled na pitanje da li je rezolucija koju je neko na Kosovu donio, sada se pokazalo da to nije ni parlament, suprotna principima međunarodnog prava", rekao je Radmanović
Predsjednik Republike Srpske Kuzmanović je istakao da podrška data etnički motivisanoj secesiji može imati dalekosežne posledice po međunarodnu stabilnost i očuvanje integriteta velikog broja evropskih država, kao i zemalja na drugim kontinentima, što može proizvesti destabilizaciju velikog broja država, naročito onih sa složenim etničkim sastavom stanovništva.
„Razumno bi bilo da se rešenje za pitanje Kosova postigne kroz pregovore između Srbije i predstavnika albanske manjine, uz učešće organa Ujedinjinih nacija”, rekao je Kuzmanović.
Predsjedavajući Predsjedništva BiH Haris Silajdžić, ipak, tvrdi da pitanje otcjepljenja Kosova ni u kojem kontekstu ne može biti dovedeno u vezu sa BiH.
„Ne postoji nikakva uzročno-posljedična veza između BiH i ovoga i takvo se pitanje postavlja. Ovo je rezultat jedne pogrešne politike, posebno režima Slobodana Miloševića i represije na Kosovu koja je trajala dugo godina. BiH takvu politiku nije vodila. Naprotiv, bila je žrtva takve politike, uključujući i genocid i zbog toga, i ne samo zbog toga, integritet i suverenitet BiH je potpuno zagarantovan i svaki pokušaj koji vodi u suprotnom pravcu bi bio spriječen, kao što je bio i ovaj posljednji spriječen,“ ocjenjuje Silajdžić a prenosi Radio Slobodna Evropa
Član Predsjedništva BiH Željko Komšić je izjavio kako se priča o nezavisnosti Kosova treba posmatrati kao dio procesa transformacije zapadnog Balkana.
„Sa međunarodne tačke gledišta na strani aspekt priče je stavljena tačka kada je riječ o raspadu Jugoslavije,“ rekao je Komšić.
SDS je pozvao sve domaće političke faktore, nakon novouspostavljenog principa u međunarodnom pravu o teritorijalnoj suverenosti , da zajednički definišu odgovor iz Republike Srpske .Ova stranka poziva premijera Srpske, Milorada Dodika, da sa svima obavi konsultacije, kako bi se iz Srpske uputio snažan odgovor.
Za Milanka Mihajlicu sasvim je izvjesno da se nakon odluke Suda otvara pravna mogućnost da RS, u budućnosti, krene svojim putem, slobodna i samostalna.
Slično misli i predsjednik Demokratske partije, Dragan Čavić, koji ističe da je ovime dat pravni legitimitet svim secesionističkim pokretima širom svijeta i podsjeća da ovo nije prva odluka donesena na štetu Srba.
Socijalistička partija podržava Srbiju u nastavku borbe za suverenitet nad Kosovom i Metohijom nakon ocjene Međunarodnog suda pravde i smatra da se ne smije pokolebati pred onima koji su pravo i pravdu zamijenili silom i žele da nametnu poredak u kojem postoji samo jedan centar moći i njegov subjektivni osjećaj za pravo i pravdu, koji proizilazi iz uskih interesa nekolicine zemalja.
U SDA smatraju kako “ni u kom slučaju nije moguće izjednačavati položaj Kosova i Republike Srpske” U njihovom sopštenju se apeluje na sve političke subjekte u BiH da se uzdrže od neprimjerene retorike, posebno oni iz Srpske i ističe da, kako kažu, entiteti nemaju ustavnih mogućnosti za samoopredjeljenje do otcjepljenja. Pitanje priznanja Kosova od strane BiH može biti rješavano samo uz puni konzenzus svih članova Predsjedništva, stav je SDA.
Podijeljeni i stavovi stručnjaka
Analitičari iz RS uglavnom dijele mišljenje sa političarima tog entiteta.
„Na prostor ovaj to će imati reperkusije da su konačno začepljena usta visokom predstavniku da ne ne može više da priča da li neko ima pravo na deklaraciju, referendum ili nešto slično. Dakle, na to ima puno pravo, a kako će to realizovati, to ćemo da vidimo,“ rekao je Gostimir Popović, vojno-politički analitičar.
Miloš Šolaja, politikolog i direktor Centra za međunarodne odnose Banjaluka, smatra da će odluka Međunarodnog suda pravde izazvati nove probleme u ovom regionu.
„Pri čemu se tu podrazumijeva niz etničkih, relativno kompaktnih cjelina koje bi na sličan način mogle da proglase nezavisnost. Sasvim je sigurno da su oči najviše uprte u RS s obzirom da je od početka krize u BiH to jedna od opcija, da se to povremeno i sada pominje, i da je odluka Međunarodnog suda pravde zaista jedan teorijski dosta širok prostor u kojem se to i za RS može tražiti” smatra Šolaja.
Politolog Damir Grubiša smatra da je Sud odlučio da se “pravo na samoopredjeljenje nikome ne može osporiti” te da će se mnogi pozivati na ovu odluku, mada ona ne omogućava i ne potvrđuje da se i ostali mogu pozivati na pravo na samoopredjeljenje.
Mišljenja međunarodnih pravnih stručnjaka o tome kako će odluka ICJ-a uticati na ostale koji traže otcjepljenje podijeljena su takodje.
“Velik je broj zemalja koje su u sličnoj situaciji. Kanada ima Québec, Španija ima Baskiju i Kataloniju, Britanija Škotsku, Gruzija Abhaziju i J. Osetiju, Kina ima Tibet. Zbog toga odluka suda ima potencijalno veliko značenje jer je riječ o pitanju koje ima naglašenu političku dimenziju” izjavio je za BBC Philip Sands, britanski stručnjak za međunarodno pravo.
“Razne etničke skupine koje se žele otcijepiti sada su uvjerene da savjetodavno mišljenje ICJ-a o legalnosti neovisnosti Kosova i njima daje šansu. S pravnog gledišta, mišljenje ICJ-a im ne pomaže. Gotovo u svakom paragrafu odluke o Kosovu sud je naglasio da se odluka odnosi samo na Kosovo te da nema nikakve implikacije za ostale manjinske skupine” izjavio je holandskim medijima Willem van Genugten, pravni stručnjak Univerziteta u Tilburgu.
Komentara na članak (89)
SaS |
Objavljeno: 14.08.2010 - 21:41 |
|
|
Pitanje za modove: zašto se glupanima, seljacima, fašistima, četnicima, dopušta kakanje i bukanje? Baška "nnn"! Čuvjek zbori o vjekovnom SNU Srba u Srpskoj da budu NEZAVISNI! Grdna rano i žalosna! |
|
saso mange |
Objavljeno: 11.08.2010 - 04:15 |
|
|
@elae Sto nisi branila cjelovitost svoje zemlje koja se zvala Jugoslavija i koja je bila bar milion puta bolja od ovoga sto danas zovemo BiH? Za mene su BiH muslimani separatisti a ne srbi,oni su u svom dobro poznatom poltronskom stilu pomogli amerikancima da ostvare svoje ciljeve na ovom prostoru.Tu shuplju o multieticnosti mozes prosipat nekom drugom.Ti ako neces da zivis u drzavnoj zajednici sa Srbijom ja hocu,i to ce bit kad tad. Btw ti ako imas ikakve veze sa pravoslavljem ja sam Don Dzonson. |
|
nnn |
Objavljeno: 05.08.2010 - 06:38 |
|
|
elae
Na kraju ste dobro rekli pravoslavna Srpkinja. |
|
elae |
Objavljeno: 03.08.2010 - 00:08 |
|
|
Kao pravoslavna Bosanka, koja sa svojom porodicom živi u FBiH, staću u odbranu cjelovite BiH, ma šta to značilo! Uz malo istraživanja lako je doći istine. Konsultujte različite izvore, upoređujte... Putujte, razgovarajte, recimo, sa ljudima koji su 4 godine granatirani i koji, gle čuda, ne mrze nikog i dijele naš glavni grad Sarajevo sa svim dobronamjernim ljudima. Nerijetko isti ti ljudi imaju svoje bliske, pa i najbolje,prijatelje upravo pravolsavce, jer dobri ljudi nikada nisu i neće dijeliti ljude po vjerskoj pripadnosti. Toliko o mojim sugrađanima i "mržnji" koju im pripisujete. Srbi su počinili sistematski i planski zločin, to je svima jasno. Kod muslimana je to bila sporadična pojava za koju su neki kažnjeni a neki nisu jer su se izvukli na ovaj ili onaj način. Sve to ne mijenja suštinu istine ovog nesretnog rata. Ne znam čemu vi koji imate secesionističke težnje stremite, kako možete nacinalni tor vidjeti kao sretno mjesto za život? Tužno je to. Da se samo malo više potrudite vidjeli biste i drugačiju sliku od one koja vam je nametnuta. Treba samo malo dobre volje. Ljepota je u oku posmatrača. :-) Do tada,zajedno sa Bosancima i Hercegovcima, ja, pravoslavna Srpkinja, braniću cjelovitost svoje zemlje od svih koji je pokušaju dijeliti, na svaki način na koji budem primorana. |
|
saso mange |
Objavljeno: 02.08.2010 - 10:35 |
|
|
@presmijeshno presmijesan si,da li Republika Srpska postoji godinu ili pet hiljada godina totalno je nebitno,bitno je da postoji.Bosne ima i bice,slazem se sa tim,ja sam od onih koji ne bjezi od Bosne jer je Bosna bila srpska kraljevina i drzava,i sad je,jedna polovina.A mi kao osnivaci Bosne kao teritorije itd imamo pravo da radimo sta hocemo sa svojim djelom Bosne,znaci ja nemam nista protiv Bosne samo sto zelim da je moj dio Bosne u drzavnoj zajednici sa Srbijom,odnosno da se pripoji Srbiji,Bosna je nase vlasnistvo isto koliko i vashe,probudi se.Ako hocete i vi u drzavnu zajednicu bujrum,svakako ste srbi,ako necete onda magla,djelimo se a vi sa svojim djelom radite sta hocete,samo ne znam kako cete sa hrvatima podjelit to parche,al ajd,ne tice me se. Referendum ce bit. |
|
Bogumil |
Objavljeno: 02.08.2010 - 09:47 |
|
|
Svi Kriscani i Muhamedanci koje je tu dovela Turska Imperija da bi lakse porobila Dobre Bosnjane (Bogumile treba na napuste Bosnu od Trogira do Kotora i od Jajaca do Kopaonoka i Ibra i Morave jer im tu nije mjesto nevjeruju u Dobrog Boga i jos se bave rabotom Boga zla toj vlascu nad ljudima i tacka. |
|
eeeeeee |
Objavljeno: 31.07.2010 - 16:37 |
|
|
odgovor Srbiji iz Haga(presuceno od Laktasenka) .........na strani 40 objavljene odluke Međunarodnog suda pravde stoji: "Ako je Savjet sigurnosti (Ujedinjenih nacija, prim. S.P.) želio da unaprijed eliminira mogućnost proglašenja nezavisnosti, mogao je to učiniti jasnim i nedvosmislenim terminima u tekstu Rezolucije, kao što je to uradio u Rezoluciji 787 (1992.) u vezi s Republikom Srpskom. |
|
Jure de Facto |
Objavljeno: 31.07.2010 - 15:38 |
|
|
Bosna iHercegovina je priznata kao clanica UN pod imenom Republika Bosna i Hercegovina kao pravna nasljednica SR Bosne i Hercegovine, koja je, kao i sve bivse republike imala pravo na samooprijedjeljenje. Dejtonskim sporazumom je BiH pristala na dvoentitetsko uredjenje i . Ukidanje entiteta je moguce samo ako se tri konstitutivna stada dogovore. Pravo na samooprijedjeljenje nije predvidjeno dejtonskim sporazumom. Entitet RS je nastao krsenjem prava covjeka a Kosovo na odbrani tog prava,pa je tako svaka paralelna povezanost entiteta i bivse jugoslovenske pokrajine Kosovo neozbiljna. |
|
presmijesno |
Objavljeno: 31.07.2010 - 13:34 |
|
|
Karadzic : Nemojte da mislite da mozda necete Bosnu odvesti istom autostradom razaranje i pakla kojom su krenulu slovenija i hrvatska, a muslimanki narod mozda u nestanak. Pa evo nakon rata, poklani , protjerani i opet vecina,. Bosne ima i bice. Kao drugo, Srbija je u UN usla sa Kosovom i Vojvodinom, kao i bivsa Juga sa 6 federalnih jedinica, a BiH i bez RS i FBIH, vec kao Bosna i Hercegovina. RS je dejtonska tvorevina, nemoj mi reci da postoji neki drevni spis kako se RS spominje davne 1251. RS nije teritorijalna, vec ustavna kategotija.. Nas ustav je baziran na Dejtonskom MIROVNOM sporazumu, pa ako nema dejtona, nema mira - nema mira, nema RSa. jednostavno kao 2+2. |
|
nnn |
Objavljeno: 29.07.2010 - 10:00 |
|
|
Shejtan Vrbaski,
Vas ocigledno neko drzi u zabludi. Banja Luka je najljepsi i najcisci grad u Republici Srpskoj. Ne planiram nigdje da idem iz mog grada i moje Republike Srpske. Bilo bi dobro da pocnete realno razmisljati i zivjeti u sadasnjosti a ne u proslosti. Realnost je da Republika Srpska postoji, da je Banja Luka najbolji grad za zivjeti u Republici Srpskoj i da ce se Republika Srpska sigurno boriti za svoju nezavisnost. Znamo da je to proces i da je dugotrajan ali mi imamo vremena. Ova borba vise nije sa oruzjem nego diplomatskim putem. A Vas nik je stvarno neprihvatljiv u smislu da se kod nas govori srpski jezik. |
|
nnn |
Objavljeno: 29.07.2010 - 07:27 |
|
|
Ako je siptarima trebalo 50 godina onda ce nama realno gledajuci trebati najmanje 70 godina. Kako god Republika Srpska ide u nezavisnost. To je jedino rjesenje za probleme na ovom prostoru. Svako drugo rjesenje bi vodilo u nove sukobe. |
|
Ne samo RS |
Objavljeno: 29.07.2010 - 03:34 |
|
|
---------------------------------------------------------------------------------------------- Iz teksta:“Razne etničke skupine koje se žele otcijepiti sada su uvjerene da savjetodavno mišljenje ICJ-a o legalnosti neovisnosti Kosova i njima daje šansu. S pravnog gledišta, mišljenje ICJ-a im ne pomaže. Gotovo u svakom paragrafu odluke o Kosovu sud je naglasio da se odluka odnosi samo na Kosovo te da nema nikakve implikacije za ostale manjinske skupine” izjavio je holandskim medijima Willem van Genugten, pravni stručnjak Univerziteta u Tilburgu." ---------------------------------------------------------------------------------------------- Presedan je PRESEDAN, a ovom odlukom je sustav međunarodnog prava otišao niz vodu. ---------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
saso mange |
Objavljeno: 29.07.2010 - 02:40 |
|
|
@@@saso mange Pazi,ja uvjek kazem da se stvari na balkanu trebaju posmatrati malo 3D,da li ces vjerovati u ono sto je plasirano ili ces sam sjesti,procitati i razmisliti je individualna stvar,ja preporucujem ovo drugo.Da li su stvarno srbi monstrumi,fashisti,nacionalisti,islamomrsci ili je posrijedi nesto drugo?Ako milion i po ljudi u RS ne navija za BiH nego navija za Srbiju znaci da im nesto ne pashe u toj BiH,koji je razlog tome,razmisli malo,nisu valjda svi chetnici?Nametanjem niko nikad nije sredio stvari pa tako nece ni ovde,dobije se samo kontra efekat jer se kod ljudi probudi inat.Jos i istoriju prevrcete na najnakaradniji moguci nachin,aj sto sebe ubjedjujete u nekakve mitove i gluposti nego i nas ubjedjujete u to,i to na namecete.Do te mjere ste presli granicu ukusa da recimo tvrdite kako ste autohtoni bosanski narod,da ste tu od prije dolaska slavena i da niste slaveni a jezik kojim pricate i koji je ocigledno slavenski nazivate bosanskim jezikom,nidje veze,to je bezobrazluk chisti,drugo ime nema.Magarchite i sebe i nas,cirkus zivi.
@Ljuti Ja samo kazem hvala Bogu da ima takvih kao sto si ti,vise takvih blizi smo osamostaljenju |
|
Shejtan Vrbaski |
Objavljeno: 29.07.2010 - 02:09 |
|
|
@nnn Pa rodna mi Banja Luka je sada najveca vukojebina na Balkanu, dakle nisam pogrijesio.
Srpska drzava postoji vec vijekovima, ako si to slucajno promasio. Ime joj je Srbija. Ako ti se ona vise svidja, MARS u nju! U Bosni joj neces stvarati ekstenziju! |
|
nema vise |
Objavljeno: 28.07.2010 - 20:42 |
|
|
@Ljuti Sta je po tebi rjesenje da svi nemuslimani izvrse kolektivno samoubojstvo ili da napuste BiH.Pretpostavljam da bi tebi i tebi slicnima trebali ostaviti sve sto su njihovi preci vjekovima stvarali.Posto vidim da vas vecina ima veliko misljenje o sebi,sto se bunite protiv odvajanja Hrvata i Srbasa svim "kvalitetima" koje posjedujete vi bi za par godina sigurno napravili drugu svajcarsku.Da nije bilo donacija poumirali bi.Nemogu vasHrvati i srbi vise financirati. |
|
@@saso mange |
Objavljeno: 28.07.2010 - 15:19 |
|
|
Ociglendo je da ja nekontam, evo odustajem od daljnje rasprave, sve najbolje i svako dobro..... |
|
Ljuti |
Objavljeno: 28.07.2010 - 15:19 |
|
|
Za "saso mange" i onog "ssss" sanjajte vi o RS-u al neçete dugo! Pogledaj malo u mapu pa vidi koliko ti je blizu ta raspadajuça vojska srpska! Nikakvi heroji jedino navikli da ubijate nenaoruzane al ta su vremena vam proşla! Svaki pametni trenutni stanovnik şeher nam Banjaluke trebao bi od sada birati gdje çe ubuduçe zivjeti? U Paraçin ili Vranju!!! |
|
ozna300 |
Objavljeno: 28.07.2010 - 15:14 |
|
|
Odgovor na pitanje »Odlazi li sad i Republika Srpska?« prost je k´o pasulj. Ako Amerika to dozvoli onda DA, a ako ne dozvoli onda NE. Znamo svi da je u bivšom YU za svog života gospodario Tito, poslije njegove smrti je nastupio neki prelazni period gdje niko nije imao moč odlučivanja, sve do dolaska Miloševića krajem 80ih godina. Odmah po dolasku na vlast on rađa svoja 2 sina Franju i Aliju. Kako je ova trojka završila znamo svi, ali znamo i to da je tata Sloba razljutio cijeli svijet i posebno se zamjerio Amerikancima, već i djeca iz komp. igrica znaju šta se takvima dešava. Nekako od početka rata upravljanje ex YU preuzimaju SAD.
Sjećamo se sankcija, otkrivanja konc.logora, Srebrenice, bombardiranja, Oluje 95, znamo i to da je Hrv.vojska stala pred BL, Dejtona, izručenja Miloševića, Karadžića, Kosova… Zašto ovo nabrajam, pa zato što je jasno da baš iza svega stoji američka politika.
NJihov plan je jednostavan: umiriti ovu braću iz bivše YU i integrirati ih u EU. Nešto kao kad učitelj u školi pokušava i one propale đake uključiti u nastavu, a oni se stalno tome opiru izmišljajući nove štoseve, a škola je obavezna i tu nema mrdanja, pa već unaprijed znamo da su ti pokušaji osuđeni na neuspjeh, još gore je i to što to učitelja stalno ljuti pa po potrebi poseže za šibom. Taj plan »pristupanja« EU se već odavno provodi, vidimo da je bivša YU sa svih strana već »opkoljena« sa EU, a SLO je već primljena –obruč se stalno steže.
Pitanje je samo vremena kada će pasti i ovi posljednji bastioni nacionalizma, poštenja, iskonske religije i mira u ruke drskih kapitalista iz EU. Već vidim kako Nebojša, Hrvoje i Senad poručuju sa LJubinog groba: »…ovi iz EU napadaju sa velikim snagama, mi smo izgubili skoro svo ljudstvo, ali računajte kao da smo u punom sastavu, sve dok čujete pucnje sa LJubinog groba…«
Razni oblici demokratizacije društva na američki način se neprekidno provode. Ajde recite mi ko finansira ovaj sajt, odnosno Centar za dekontaminaciju mladih BL –CID, dobro, vjerovatno neka nevladina udruga –recimo KRC, uredu, a ko njih finansira, pa vjerovarno opet neka organizacija ŠŽC ..itd. Super, a recite mi iz koje države dolazi lova za ovaj projekt? Dobro, znam… znam… nije iz USA nego iz D, S, NL, F, S, GB… Uredu, držim, da je i ovo korak naprijed, ipak neki napredak, bolje ovako nego po starom.
Čini mi se da u ovoj priči RS i nije tako važna, znamo da je BL oduvjek bila u sjeni BG, SA, ZG pa se ovo čini nešto kao utakmica druge lige. Kako sada stvari stoje ja mislim da ovakvo stanje ostaje bar još par godina. Čisto praktično gledano kako prelaziti sve te granice?
Jedan od mogućih scenaria koji bi doveo vodu na mlin RS je jačanje islamskog extremizma. U tom slučaju bi Ameri rađe izolirali Bošnjake i iskoristili Srbe kao »čuvare Evrope od terorizma« pa bi se možda čak i »skompali« sa srpskom politikom. Eh, sad za sad ostaje po starom, znači da nas i dalje vode i sa nama upravljaju Ameri. |
|
nnn |
Objavljeno: 28.07.2010 - 12:00 |
|
|
Tri prsta nemaju nikakve veze sa kulturom ili edukacijom. |
|
saso mange |
Objavljeno: 28.07.2010 - 11:47 |
|
|
@@saso mange
Shefe,da se mi razumijemo,ne mrzim ja bosnjake niti bilo koga al meni BiH kao ovakva ne znaci nista kontas?Kad gledam BiH reprezentaciju u fudbalu mene zaboli coshe a kad gledam repku Srbije meni srce igra,ne mozes ti to skapirat.Mi u ovoj drzavnoj zajednici nismo svojom voljom i nema te sile ni tih prilika koje ce mene natjerati da ovaj protektorat prihvatim kao svoju drzavu,ne samo ja nego nijedan srbin iz RS i sire.Bosnu bih prihvatio kao dio drzavne zajednice sa srbijom,ako tako ne moze onda cemo brate da se djelimo,svako svoje a ti si meni vazda dobro dosho u kucu na kafu i pivu kao komsija i drug. Ok,ja razumijem vas,muslimana je vise stradalo u ovom ratu to stoji,nas je deset puta vishe stradalo u drugom svjetskom itd.Recimo da smo kvit i idemo dalje.Kolo srece se okrece kazu,prvi povoljan trenutak i RS je nezavisna,da li za 5,10,50 godina nebitno al to je neminovno.Proci ce i ta amerika a onda cete biti zadovoljni i ako vam federacija ostane.Ako mislite da mozete asimilirati ili protjerati preko milion srba iz BiH u grdnoj ste zabludi burazeru,bujrum. |
|
ssss |
Objavljeno: 28.07.2010 - 11:07 |
|
|
Vi muslimani sa Balkana ste uzeli vjeru od Turaka u vrijeme Otomanske imperije, koja je porobljavala Srbe, i podrzali ste raspad Juge a sad hocete u Bih da zivite sa nama, e sad mi necemo sa vama, to neka vam je jasno, i ne serite vise , sve vam je uzalud. |
|
ninjakornjaca |
Objavljeno: 28.07.2010 - 11:04 |
|
|
Naravno da je to svima jasno nnn ali problem je u pravo u tome sto kako sam kazes vi Srbi zelite da imate svoju drzavu medjutim u RSu ne zive samo Srbi nego zive i drugi koji to ne zele, njih planirate pobiti ili protjerati ili jednostavno reci grebite se, nas je vise, mi tako hocemo ?
Drugo i Tadic i Josipovic kazu da ce podrzati svako rjesenje koje podrze sve tri strane, posto vi Srbi tj jedna strana zelite tako sve da vas podrze i hercegovci nece vas podrzati bosanci sto vec nisu tri strane nego dvije prema tome nece ici.
Trece - dovoljno je da pogledas kartu pa ce ti biti jasno da nikada ne mozete imati samostalnu drzavu jer nigdje na svijetu nema drzave tog oblika.
Cetvrto hajd zivota ti malo educirajte djecu da pokazu bar osnovnu dozu kulture i civilizovanosti, juce gledam (naravno da sam odmah nazvao PU Centar) kako se troje balavaca slika sa tri prsta pred Alipasinom dzamijom u Centru Sarajeva. Mislim da nema potrebe za takvim primitivizmom.
Hvala, vozdra |
|
nnn |
Objavljeno: 28.07.2010 - 09:06 |
|
|
Bosanac je nesto sto ne postoji ili postoji ali na 51% teritorije. Morate shvatiti da mi Srbi zelimo da imamo svoju drzavu i da cemo je i imati. Naravno ovaj put cemo cilj stvaranja drzave ostvariti bez oruzja odnosno diplomatskim putem. Nama odgovaraju komentari koje mozemo procitati u smislu da vidimo sta nam mislite. Jadni ste kada kazete da vise volite siptare nego Srbe. |
|
nnn |
Objavljeno: 28.07.2010 - 08:32 |
|
|
Shejtan Vrbaski,
Tipkam iz Banja Luke.
Srpska je vec sada nezavisna i to je svima jasno. |
|
Ljuti antisrbin |
Objavljeno: 28.07.2010 - 08:15 |
|
|
Sa Srbima i Hrvatima to jest vlasima se moze samo ako su pod patronatom drugih! Dakle u sredini gdje nisu veçina ovi su nekako lojalni aali çim se ohole oni hoçe da ssiluju i ubijaju pod uslovom ako ostali nejmaju vojske!!! Nikad oni nesmiju nastnuti na legalnu vojsku! Hrvati, Albanci, Boşnjaci kada nisu bile drzave oni su ih napadali... A znam da ima çestitih Srba kao Rade Jovanoviç, Jovica Petkoviç :-)) |
|
Ramp |
Objavljeno: 28.07.2010 - 08:05 |
|
|
Republika Srpska je NASTALA NA GENOCIDU I MASOVNIM ZLOČINIMA i kao takva nikada neće dobiti potporu za bilo kakav oblik secesije od međunarodne zajednice pogotovo ne od bilo kog Suda. JASNO! |
|
@ Saso Mange |
Objavljeno: 28.07.2010 - 01:07 |
|
|
Brat sam ti ja vise nego bilo koji Rus, ja Bosnjak....i mene vise volis i vidjeti i kafu sa mnom popiti, i zezat se i ici na koncerte i rostiljat i sve sto ide uz to. A i meni si drazi ti, otprilike ti je to tako. Mozemo se mi i porokat, ali opet cinjenice ostaju. Ja sam tvoj i ti si moj i po jeziku i kulturi i muzici koju volimo, i proslosti koje se sjecamo zajedno. Kad pocnes tu pricu o rusima, najradije bi ti razvalio samarcinu ali zato sto ti je prica glupa ko rinaka , ne zato sto si Srbin. Samo da znas jedno, Srbija je bila sila u intelektualnom, diplomatskom, knjizevnom i mnogim drugim poljima i u Europi i u svijetu. Srbijanski/Srpski pasjaluk, kao sjebace oni sve i svakoga, je sjebao Srbiju a prije toga opustosio Bosnu, pobio, posililovao...a sad nas guse polako, sigurno, pustose sad lokalni tajkuni i politicari svugdje isto. Srbija je davno potrosila SAV kredit i kod Francuza, Engleza, Njemaca i Amera. Sjecas li se kad je Lord Owen sletio u Sarajevo i porucio Bosnjacima....'don't dream dreams....that the West will come and save you..' parafraziram. To je bilo u stvari poruka Srbiji i lokalnim Srbima da rade sta hoce s Bosnjacima, samo nemojte sad ono ko konji puno. Pa onda embargo na Bosnjake.....svezi ruke muslimanima da se lakse pobiju. I ti pricak kako je USA i Europa sjebala Srbiju.....pa buraz ljudi dali Srbiji otvoreno da uniste sve. I sad, koliko su Srbijanci/Srbi pretjerali (prvo malo su napravili sta bi Bosnjaci uradili s pola tog oruzija i otvorene granice sa Srbijom). Sad, JESAM LI JA BUDALA sto te opet smatram bratom? Evo, ja cu, nemoras ti odgovarat. Nisam budala, ti si mi opet blizi. A ovo u otcjepljenu RS kao...... toliko je beznadezno to da cak necu ni ponuditi komentar ni misljenje. Buraz, zajedno nam je pa ti seri i dalje....gledaj Srbiju (nejebu te ni sekundu), Rusi....o dragi mladicu opameti se. Svaki normalan Bosnjak ce radije prihvatiti cestitog nemuslimana kao prijatelja iskrenog, neku ludaka/fanatika Bosnjaka. Neka me ispravi bilo koji Bosnjak ako grijesim. |
|
ratar |
Objavljeno: 27.07.2010 - 23:25 |
|
|
kako je Srbija posijala-tako ce i poznjeti,stara ratarska poslovica |
|
saso mange |
Objavljeno: 27.07.2010 - 16:50 |
|
|
sta nam svijet i evropa rade pa to je strasno,takve nam shamare lupaju da nam perut spada.Ne bi bilo srecnijeg covjeka od mene da RS ode u nezavisnost ali poslije ovih odluka o Kosovu i o Ganicu sam se toliko razocarao i shvatio koliko smo mi jedno veliko NISHTA.Bojim se samo da ce nas toliko srozati da cemo i mi ko i arapi morati bombu oko pasa pa u kakav metro.A ako mi neko samo jednom jos u zivotu pomene "bracu ruse" shakom cu ga zavalit da izleti i iz cipela i iz charapa.Ti rusi nam nikad u istoriji nasoj nisu pomogli,ama bas nikad te ne znam otkud taj mit o nasem nekom "bratstvu".Handre nas amerika i evropa vec 20 godina ti rusi nisu ama ni prstom mrdnuli a kamoli nesto vise. Samo cu da kazem nek nam je Bog na pomoci i nadam se da cemo istrajati i opstati dok ne dodju neka bolja vremena,koja se ne naziru boga mi skoro. |
|
Guest |
Objavljeno: 27.07.2010 - 14:34 |
|
|
Kosovo je Srbija! sve ostalo su Mišković i Milka.... ha, ha... nikad nećete doći pameti - sve mi se čini da su grški filozofi bili u pravu kada su rekli da postoji jedan sloj ljudi koji nije ni za šta drugo nego da bude topovosko meso... |
|
Guest |
Objavljeno: 27.07.2010 - 14:28 |
|
|
@Shejtan Vrbaski: Od kada po tebi pocinje historija,samo pogledaj koliko je hrvata i srba zivjelo u Sarajevu,Zenici i Tuzli, a koliko ih je sada.Poslije toga komentarisi.Drugi svjetski rat nije bio tako davno procitaj nesto, knjiga nema zube i ne ujeda.Sta se desavalo sa hriscanima 500 godina pod vladavinom turske(danak u krvi)?Za tvoju informaciju sva ta historijska zbivanja su imala veliki uticaj na nedavne dogadjaje.Tako ti to ide u paketu nema selektivno kako ti odgovara. |
|
ALMIR |
Objavljeno: 27.07.2010 - 14:14 |
|
|
Predo majstore ! Podpisujem tvoj komentar ! Prazni frižideri,a brinu se o tuđim teritorijama i stranim ljudima.... i jedni i drugi i treći i četvrti..... DaBog da se o sebi zabavili......... |
|
Homo sapiens |
Objavljeno: 27.07.2010 - 14:13 |
|
|
Ja zaista ne znam kome je u interesu odcijepljenje RS? Srbima sigurno nije. Možda nekolicini vlastodržaca i njihovim marionetama. Ali narodu u RS sigurno ne. Da se to kojim čudom i desi čemu RS može da se nada? Izolaciji! Poslije RS poput domino efekta odcijepiće se i Herceg Bosna. I šta onda? Na malom prostoru ostaje jedna etnička skupina islamske vjeroispovijesti u kojoj je sjeme ekstremizma već posijano i potrebni su samo odgovarajući uslovi (raspad BiH) pa da uzme maha. Pri tome treba napomenuti da radikalni elementi postoje i kod druga dva naroda možda ne tako opasni i bez internacionalnog karaktera kao kod prvih, ali takvi kakvi su sada dovoljni su za opšti metež . Sve to kad se sabere dobije se situacija identična Bliskom istoku. Jel to nečiji san? I kad god neko promoviše ovu ideju, predlažem da dobro razmisli o posljedicama. Mislim da je BiH zajednički interes sva tri naroda! Ovakva kakva je sigurno nije dobra, ali je bolja nego da je nema! |
|
Disident |
Objavljeno: 27.07.2010 - 12:42 |
|
|
Svi ovi komentari su još jedan dokaz da je inteligencija otišla iz ove zemlje u periodu 92-95! A novih inkubatora napredne misli ni na vidiku... |
|
Antifasista |
Objavljeno: 27.07.2010 - 12:35 |
|
|
Nepostoji nijedna genocidna tvorevina stvorena na krvlju nevinih kao nezavisna drzava, pa tako manji entitet ostaje samo nanji entitet!!! Dole fasizam i teror!!!! Zivjela sloboda |
|
Mилан |
Objavljeno: 27.07.2010 - 11:51 |
|
|
Само је питање времена када ће се БиХ распасти, односно Република Српска одвојити. БиХ уствари постоји на папиру, на географским мапама. Прича о неком државном и историјском континуитету Босне су такође глупости, чак и када је постојала средњовековна држава, Босна је била подељена међу великашима док је централна власт краљева била симболична (изгледа да је подела, судбина Босне). Она је дубоко подељена земља и за то стање нису одговорни Срби. Главни одговорни уредник распада Босне биће сарајевска политичка елита ага, бегова, муфтија и лажних социјал-демократа која кроз лажну причу о демократији, мултиетничности и приказивању себе као жртве жели да доминира над осталим народима у Босни. Таква политика више неће проћи, драге моје комшије и бивша браћо-Бошњаци, Муслимани или како ли се уопште зовете. Срби су научили своју историјску лекцију. Никада више нећемо дозволити да неке утопијске идеје-Југославије, ЕУ, БиХ буду испред наших националних интереса. Једини спас за Босну је заједница са Србијом. Тако би Сви Срби били у једној држави као и сви словенски муслимани-Бошњаци. Размислите мало о тој идеји. Иначе Косово је Србија Живела Независна, Демократска и праведна Република Српска |
|
Sliver |
Objavljeno: 27.07.2010 - 10:13 |
|
|
upravu si, nezavisnost je san RS i Srba u njoj, ali samo san i to nikad ne dosanjan. Bolje vam je se na vrijeme buditi i primiti BiH kao svoju jedinu domovinu, kao sto ona to i jeste, jer civilizacija vam je sve dalja i dalja, mozda vam ode i nedostizno ukoliko budete slijedili i dalje sumare |
|
Shejtan Vrbaski |
Objavljeno: 27.07.2010 - 10:02 |
|
|
@nnn, Terminologiju "pravoslavna Bosanka" nisi cuo zato sto si zadojen mrznjom u toj vukojebini iz koje tipkas te redove na tastaturi. Takve otvorene ljude naravno i ne mozes sresti u RS jer su ili pobjegli iz nje jos iz '92, ili (oni preostali) sute mirno ispod kamena inace nebi prezivjeli klimu tamo. Preporucujem ti jedan ljetni izlet u "balkanski Teheran" pa ih vidi tamo, popricaj malo, sjedi, popijte na tenane kahvu na Bascarsiji pa neka ti objasne kako se moze biti dobri pravoslavac a voliti opet svoje komsije i zemlju u kojoj si rodjen. Mislim da ce ti to biti poucno iskustvo.
Kao sto napisah jednom - stisnite pa se probajte odcijepiti! Pored patriota na tlu BiH (svih religioznih pripadnosti, dakle i tih isto pravoslavnih Bosanaca koje osporavas), ima ih dosta i vani - ima jedna citava izfrustrirana generacija ciju je mladost/djetinstvo ta genocidna RS unistila. Pa hajd', tako vam svega, stisnite pa se probajte odcijepiti! Ne daj Boze, ali dodje li do rata radi vasih separatistickih ambicija - RS gubi zagarantovano i bit ce dezintegrirana kao da nikada nije ni postojala (sto je pozeljno ali steta za ljudske zivote), to znaju i ptice na grani. A diplomatskim putem, ili ono sto kazete vi "mudro i polako" - nema sanse, nemate vi za to "slifa", novca niti ste ikakav bitan faktor u svijetu, a "braca po religiji" su vam izgubili balans i moc tako da stimulacije od njih za vas racun - NEMA! Sami RS-lobi je patetican na zapadu, i vasem glavatom diktatoru bi bolje bilo da taj novac ulaze u nova radna mjesta i fabrike u istocnoj RS ili pak skole tako da se nepismeni "veliki bosanski Srbi" kao ti konacno nauce da se 'srbin', 'srbijanka' i 'bosanac' pisu _velikim pocetnim slovom_! |
|
Predo |
Objavljeno: 27.07.2010 - 09:39 |
|
|
Nije mi jasno kada ce ljudi u ovoj nesrecnoj zemlji poceti razmisljati svojom glavom, a ne samo slijepo slijediti svoje vodje. Ovdje sam vidio mnogo razumnijih komentara nego inace, ali je sasvim jasno kom plemenu pripada onaj ko je napisao komentar. Recimo, jedna nelogicnost je da Bosnjaci zele da priznaju Kosovo samo iz razloga da bi napakostili Srbima i Srbiji, mada je to protivno interesima BiH kao drzave (Spanija, Rumunija Slovacka itd. ne zele da priznaju Kosovo zbog toga sto bi dali legitimitet svojim manjinama da ucine isto), a istovremeno Srbi, cija vecina zeli i zagovara otcjepljenje, navijaju protiv nezavisnosti Kosova, a upravo ta nezavisnost je otskrinula vrata svim secesionistickim pokretima u svijetu. Jedino sto u tom slucaju morate imati mocnog zastitnika, sto je u ovom slucaju bila SAD, koja postuje medjunarodne zakone, samo ako to njima odgovara. Sta mislite, da li je obicnim Kosovarima dobro u nezavisnom Kosovu? Ne bi bjezali glavom bez obzira sa njega da im je dobro. Znate li zasto su zapadne zemlje priznale Kosovo? Zato sto sad ne Albanci sa Kosova vise nemaju izgovor da traze politicki azil. Zapadna Evropa ce uciniti sve da zadovolji Turke, Albance i Bosnjake, samo da ostanu u svojim zemljama i ne dolaze kod njih. Prekrajanje granica se ovdje moze desiti samo ako je u interesu onih, koji su kreirali raspad Jugoslavije, a njihov interes nikako nije i moj, jer ja zelim da zivim normalno, putujem i uzivam u zivotu i druzim se sa svim pametnim ljudima, a glupani neka misle da im je najljepse u njihovim torovima. |
|
nnn |
Objavljeno: 27.07.2010 - 08:59 |
|
|
Jos da dodam i ovo. Niko ne zeli da ponovo ratuje. Mi zelimo mirnim putem da ostvarimo svoj vjekovni san a to je nezavisna Republika Srpska. Mislim da je bolje da se dogovorimo oko toga a da ako treba pregovori traju 10 ili 50 godina nego da ratujemo. Tako je trebalo biti i 1990 godine ali dodjose Alija, Silajdzic, Krajisnik, Karadzic, Boban, Kljujic i odmah je poceo rat. Zbog toga trebamo biti pametni i svi skupa strpljivi. |
|
Guest |
Objavljeno: 27.07.2010 - 08:54 |
|
|
i ja živim u Banjaluci i Republici Srpskoj i ne želim da mi neko otme još jednu državu - Bosnu i Hercegovinu. Šovinisitčka politika nas je već ostavila bez jedne države. Kada kažem šovinistička onda mislim na sve - i Miloševoća kao dizajnera te politike, i Tuđmana, Izetbegoviće, Silajdžiće, Ganiće i ostale male a otrovne pijune koji su igrali njegovu igru. Valjda nećemo dopustiti da to uradi još jednom. Izađite ovaj put na glasanje i ne dozvolite izborni inžinjering kakav se odigrao 90. |
|
nnn |
Objavljeno: 27.07.2010 - 08:21 |
|
|
Republika Srpska ce biti nezavisna drzava i to je svima jasno. Proces ostvarenja sna svih srba je otpoceo i on je dugotrajan. Moramo biti strpljivi i ustrajni u svojim namjerama. Naravno ne zive samo srbi u Republici Srpskoj tako da sam siguran da se svi njeni gradjani raduju njenoj nezavisnosti. Ono sto bi preporucio nasim komsijama iz Hrvatske i FBiH je to da je bolje da gradimo dobre komsijske odnose nego da se svadjamo. |
|
nnn |
Objavljeno: 27.07.2010 - 07:49 |
|
|
Elae,
To sto ste vi Pravoslavna bosanka ne daje vam za pravo da bilo koga tjerate iz BiH. Nikada nisam cuo za izras Pravoslavna bosanka. Pravilno bi bilo Pravoslavna srpkinja. Ako ja ka srbin zelim da imam svoju republiku isto kao sto albanci odnosno siptari traze svoju zasto odmah pravimo od toga bauk. Dobijanje nezavisnosti je dug proces i mi smo toga svjesni ali bicemo istrajni. I jos jednom da ponovim ne zelim da idem nigdje iz moje Banja Luke i moje Republike Srpske. |
|
Presedan? |
Objavljeno: 26.07.2010 - 23:28 |
|
|
Ima zaista pametnih komentara i slazem se s vecinom. Bosanac sam kao i svi ovdje, vjerujem, i Bonjak kao i neki ovdje, vjerujem vecina. (Bez uvrede Srbi/Hrvati i dugi..samo konstatujem ociglednu cinjenicu i nemislim 'vecina' na nacin koji vas plasi)
No, realnost je zaista drukcija. S bilo koje tacke gledista Kosovo nije moglo postati nezavisno. Da ne bude greske, meni je drago da je tako i cestitam im. Ovo nije nista drugo nego 'punch in the face' Srbiji, kazna za ucesce, huskannje, progon i pomaganje genocida. Drugo, ovo je 'slap in the face' Rusiji. To je poruka. Da Kosovari imaju fantasticno organizovan lobby u DC, tiho, low profile....and move slow.
Nikada nije slika bila losija sto se tice muslimana svijeta, to je zaista bolno gledati. Terorizam, nasilje, bezumlje i vjersko i svjetsko..da ne duzim, slika je prilicno jasna. Kakvo je onda raspolozenje prema Srbiji? Srbija je nazalost dno dna. To nama nepomaze kao komsijama, ali ovo nije nista drugo nego samo jasna porukama Srbiji i rezimima sirom svijeta. Nema pravila, ili ona se mjenjaju kako najaci hoce (USA). Slozili se ili ne, uvijek je tako bilo i bice dok je ovog svijeta. Nadajmo se pravednim silnicima (USA), kaznama nasilnicima (Srbija). O presedanu nema govora!!! Bespredmetno je diskutovati. Nadam se da nisam pretjerano uzrujao nase Srbe i Hrvate, nije bilo namjere. Ja volim Bosnu 100%, ali u medunarodnom potkusurivanju Bosana je kao ...ako ste moja generacija, kad vam vrate kusur u zvakama. Nije cak ni politicka moneta, nego neka mala denominacija osrednje vrijedne novcanice. |
|
elae |
Objavljeno: 26.07.2010 - 21:03 |
|
|
Ja sam pravoslavna BOSANKA i podjela BiH za mene ne dolazi u obzir. Fašisti i separatisti svih nacionalnosti - MRŠ IZ BOSNE! |
|
elae |
Objavljeno: 26.07.2010 - 20:58 |
|
|
Nema ništa od podjele BiH! |
|
VENDI007 |
Objavljeno: 26.07.2010 - 20:40 |
|
|
Republika Srpska,bila davno deo BiH |
|
ssss |
Objavljeno: 26.07.2010 - 16:13 |
|
|
E kad niste htijeli zivjeti u onolikoj Jugi , sad treba dijeliti sve do opstina, zar ne vidite da se Fbih dijeli od RS, primjer: vehabije ,selafije, burke... |
|
Banja Luka |
Objavljeno: 26.07.2010 - 16:10 |
|
|
tako je komsija!!!!pa pogledaj,gdje smo,sta nam je!!pa dal je zivot 1000 godina.i reis i dodik mogu sutra da prestanu s radom i da zive njihovi unuci.gdje smo mi? |
|
eco |
Objavljeno: 26.07.2010 - 14:37 |
|
|
Meni je 'najbolji' komentar onog GOSTimir-a, vidi se da je ovdje 'gost'. Inace, tema je za shupljiranje i zvakanje slijedecih 4 godine...a mi tonemo li, tonemo...? |
|
Disident |
Objavljeno: 26.07.2010 - 14:31 |
|
|
Joooo.. ja komentara uh.... Užas je vaša furka |
|
reis |
Objavljeno: 26.07.2010 - 13:58 |
|
|
sto se tice rusenja crkava i dzamija, da i ja napisem nesto...srbi su za 3 godine srusili sve dzamije na teritoriju danasnje rs...a turci za 5 stoljeca su mozda ukupno 3 ili 4 crkve, cak su i pecku patrijarsiju obnovili...pa eto sad sami procjenite ko je veci barbarin :-) |
|
@Banja Luka |
Objavljeno: 26.07.2010 - 12:58 |
|
|
od Joe ... generalno glupa nam je oojici prica i jeb... onaj koji nas je doveo na ovo da pricamo o ovakvim stvarima .... ziv ti meni bio |
|
vera bundalo |
Objavljeno: 26.07.2010 - 12:54 |
|
|
Draga moja Banjaluko,pitam se samo dokle ces da trpis da te cijepaju ne pitajuci te......A gdje bi to "Republika Srpska "po Dodiku? Zar nije bilo dovoljno i uzimanja,i cijepanja,i dijeljenja "gospodine" Dodik ? Sta nam je ostalo jos?Zalosno je sve to sto se radi,zalosno a narod je vise i prestao da vjeruje da i u toj nasoj zemlji bi moglo biti mnogo bolje kad pojedinaca ne bi bilo.....A ja sam ponosna,sto sam rodjena u JUGOSLAVIJI,U BOSNI I HERCEGOVINI...U BANJALUCI najljepsem gradu, ja sam ponosna sto pripadam jednom vremenu ,kojeg ga se svi rado sjecaju,jednom vremenu......najljepsem i najsretnijem, u mom zivotu......A vjerujte ja nisam jedina.... |
|
Banja Luka |
Objavljeno: 26.07.2010 - 12:37 |
|
|
@Joe.pozdrav komsija!!ja tebi necu reci ne se.. jer me tako nisu ucili u dzamiji koja je ,,pala,, prva.pa smo je malo probali napravit jedne godine pa ste nas ko stoku premlatili.ali neka,naucio sam na to samo mi zao onog djeda sto je ubijen.nisam prodao,nisam se vratio.znas zasto,pa bolan ubit ce me onakvi kreteni.ubit ce me za 100 maraka.pa jel mora policija stalno da mi bude ispred kuce zato sto sam ,,povratnik,,!! sto se tice reisa,moz ga j... sto se tice mene!!!meni je dovoljna moja kuca za molitvu ali nije red.sto se tice turaka,i njih moz j..... oni mi nisu nista.ti mozes da pricas i da me zoves pogrdnim imenima ja nisam na tom levelu da ti uzvracam.imamo problema da se vratimo ali se navracamo i tako ce da ostane,nazalost jos neko vrijeme.nisam j a rusio nikakve crkve,nisam ja protic bilo cega,ali necu da ucim svoje dijete da mu kazem,sine oni su porusili nase dzamije,ti i tvoj sin nekad porusite njihovo. znate kako je to sve nastalo,sta se sve izdesavalo,ko je koga pobio,i sad srpski politicar to nece d prizna a ja znam masu stvari.i kako da se ja osjecam tu na tom dijelu Bosne.eto ja tebe pozdravih fino,volio bih i kafu ili kahvu da popijemo ali bez onog ne se... seljacki brate a mi civilizacija/ |
|
Stevo |
Objavljeno: 26.07.2010 - 11:47 |
|
|
Odlazi li sada Republike Srpska ?
Odlazi, zauvijek !
A poslije nje, tu je i Vojvodina, pa Sandžak !
A poslije Sandžaka, naći će se nešto. |
|
krajina |
Objavljeno: 26.07.2010 - 11:04 |
|
|
S ovom izjavom srbi sebe nazivaju manjinom ? |
|
celo! |
Objavljeno: 26.07.2010 - 10:57 |
|
|
Kad ovo procita sta da kazem samo zalosno koja suplja prica Dodika i Rdmancica ovo je opet jedan jasan dokaz narodu koji glavom svojom nemisli vec drugi upravljaju sa njima ko stokom.BIH ce da bude i uvjek je bila a ta RS koju neki nazivaju nekom drzavom a nigdje je nema ce da se ukine u krajnjem roku to ce te da vidite jer Euro a cak i Svijet zna sta da radi a za misljenje Dodika i ostalih to su samo ljudi skojima ce se Evropa i Svijet uvjek igrat.Zivjela Bosna i Hercegovina u svakom pogledu a pravda uvjek pobjedi a Boga ima !!! |
|
Shejtan Vrbaski |
Objavljeno: 26.07.2010 - 10:54 |
|
|
Nad pravoslavnim stanovnistvom u BiH nije pocinjen genocid, niti su na neki nacin bili diskriminirani. Stavise, upravo 0ni su pocinili genocid nad ostalim stanovnistvom, na podrucju BiH koji se sada naziva "RS". U Kosovu su decenijama Albanci tlaceni i zato su dobili na kraju sta su zasluzili. Ako pravimo paralele sa situacijom na Kosovu, onda bi RS trebala nestati sa lica zemlje jer ta fantomska drzava je produkt genocida, tlacenja i generalnog krsenja ljudskih prava. A i hoce nestati, jednog dana.
Ali eto, hajd' stisnite, separatisti-cetnici, pa se probajte odvojiti! Da vidimo i taj film! |
|
Custos |
Objavljeno: 26.07.2010 - 10:48 |
|
|
@ Ne samo RS:
Nađi navode i napiši ih ovdje gdje Haris i Cerić navode namjere/planove o ostvarenju 100% Bošnjačke BiH i o tome da se šerijat uvede u ustav. Ovo prvi put čujem od tebe. |
|
Zlaja |
Objavljeno: 26.07.2010 - 07:42 |
|
|
Trebamo se otcijepiti, ali to raditi pametno i postepeno. Nista ishitreno. |
|
Ne samo RS |
Objavljeno: 26.07.2010 - 07:26 |
|
|
Nisu samo Srbi nezadovoljni bosnjackim nametanjem ka cilju ostvarenja 100% (Bosnjacke i islamske) BiH, kako ono Haris Silajdzic rece. A Reis Ceric kasnije dodade da treba uvesti serijat u ustav!? Usput da pomenem, da ne osudise vahabisticki teroristicki pokret u BiH, vec neki, kao Bakir Izetbegovic cak tvrde da ga nema???!!! Osim Srba, koji ne zele prihvatiti islamsku drzavu BiH sa serijatom u ustavu i vjerskom strankom pravog puta, dakle zemlju kojom vlada politicki islam, tu su i Hrvati i Zapadno-bosanski Musilmani, zvani "Babini", a to je vec puno vise od dvije trecine BiH stanovnika. Sada se moze postaviti pitanje ako je volja naroda bila postovana 1990tih, zasto ne bi i na nekom novom referendumu? |
|
deki |
Objavljeno: 26.07.2010 - 06:57 |
|
|
ja kontao ovo naki magazin za mlade a sve od politike vrca. vjerovatno kako gl. urednik stari mjenja se i magazin. |
|
@Banja Luka |
Objavljeno: 26.07.2010 - 06:57 |
|
|
Sto nisi trazio da ti se vrati ... sta mrzilo te da hodas po ministarstvima ... |Aj nes.... ko je god trazio da mu se vrati imovina i vracena mu je ... Dobro si rekao meni moje tebi tvoje ... Da ti je toliko stalo do djedovine borio bi se da je vrate nego je nesto drugo tu po srijedi ... sigurno si mjenjao ili prodao pa sad bi i jare i pare ... Inace svi sto su vratili imovinu sada zvrlji prazna ... I druga stvar musliman kad prodaje u bl stan cijena je trzisna a srbini kad prodaje stan u sarajevu cijena je bagatela ... do prije godinu dvije nisam mogao ziviti od mojih kolega iz sarajeva "Aj mi nadji tu nekog srbina ko ima stan za prodat u sarajevu ..." I druga stvar vi samo radite ono sto vam Ceric kaze ja jos nisam sreo bosnjaka da ima svoj stav i da realno sagleda stvari ... |
|
nnn |
Objavljeno: 26.07.2010 - 06:44 |
|
|
Zabrinem se kada vidim komentare na ovu temu. Kako god razmisljam vidim da ovdje nema normalnog zivota jos dugo. Muslimani vise vole siptare sa kojima nemaju nikakve veze nego srbe sa kojima zive vjekovima. Sjetite se one narodne da je komsija vrijedniji i potrebniji od rodjenog brata. Moramo prihvatiti cinjenicu da je Republika Srpska trajna kategorija. Jos da napomenem da sam rodjen ovdje kao i moji djedovi,pradjedovi i cukundjedovi. Ovo je moja zemnlja i ne planiram nigdje da idem iz nje. Odluka suda u Hagu je sramna u smislu da se zbog Kosova mjenjaju principi medjunarodnog prava, ali to daje i nadu ostalim narodima da svoju sudbinu uzmu u svoje ruke. |
|
Bosanka Muslimanka |
Objavljeno: 25.07.2010 - 22:03 |
|
|
Pozivam BiH političare da priznaju Kosovo u ime Bosanaca i Hercegovaca,pošto je to bila jedna od dvije autonomne oblasti i šest republika u zajedničkoj državi, nakon što su prije 20 godina "RAZGERALI" JUGU njeni političari, a agresijom ostvariti ratni plijen u BiH.Nema ratnog plijena. I nakon Dejtona NEMA PODJELE BIH PO D.Sporazumu.To je Sporazum za prekid rata, a ne za NACISTIČKU PODJELU BiH.Ona se može dijeliti samo ovako:na Bosnu sjeverno i Hercegovinu južno od Konjuca ,ili na ekonomske regije kao što je bilo i prije 20 god.Druge podjele nema a pogotovu nacističke tvorevine.Nacicti povucite se i NESTANITE KONAČNO IZ BiH,idite u vražiju, a pustite bosance i hercegovce da konačno nađu svoj mir na Božijoj zemlji,i da rahat obilježe DRŽAVNI PRAZNIK 27.juli Dan ustanka naroda BiH protiv fašizma.Građani BiH sretan Vam Državni praznik 27.juli,konačno ga nastavite slaviti nakon šutnje duge 20 godina. |
|
nerjeseno |
Objavljeno: 25.07.2010 - 21:14 |
|
|
@banja luka Mozda nisu nisu rusili crkve ali su pravili stale od njih.Aja Sofija u Istambulu sta je sa njom.Nista nije crno i bjelo .U BiH nema dobri i losi momci,sve je zavisilo od sanse. |
|
gost |
Objavljeno: 25.07.2010 - 20:54 |
|
|
Problem i lezi u tome sto se strana koja se zalaze za opstanak Bosne za to zalaze ne iz razloga sto misle da ce im biti bolje, ako Bosna opstane, vec iz zelje da drugima, koji bi se otcepili i napustili brod koji tone, ne bude slucajno bolje.
Isto tako strana koja se zalaze za opstanak Bosne ne nudi drugim dvema stranama nista osim pretnji koje bi po njima trebalo da realizuju stranci u njihovo ime. To, gledajuci sa strane, i ne deluje kao neka perspektiva za Srbe i Hrvate u Bosni, vec podseca upravo na Milosevicevo ponasanje 90-ih (on je pretio sa JNA, a Bosnjaci sa imaginarnom medjunarodnom zajednicom, ne preterano zainteresovanom za Bosnu) .
Nema tu previse srece, jer ako se procita komentar koji je postavio Skipper, ocigledna je netrpeljivost prema druga dva naroda gledano iz perspektive bilo kog od tri naroda koji dominiraju Bosnom.
Paralela sa Kosovom i Republikom Srpskom se moze itekako povuci u najbitnijem argumentu koji je koriscen da se opravda nezavisnost Kosova. Argument je da je, legalno ili nelegalno (to se pricalo pre odluke Suda) Kosovo realnost koja postoji. Isto tako nastala ovako ili onako, Srpska je realnost koja postoji na terenu i koja nece nestati. |
|
Ali |
Objavljeno: 25.07.2010 - 20:40 |
|
|
Odlazi u nestanak ako Bog da. |
|
Guest |
Objavljeno: 25.07.2010 - 20:13 |
|
|
jednom ko ni jednom
zbog takvih kao ti koji neke narode smatraju marvom tvoj narod i nestaje.. ni Izrael nikad nije bio država pa šta? a iskreno rečeno i Srbi su imali državu jako kratko - pa šta? Dok ne naučiš cjeniti i druge narode i njihove tragedije tvom narodu će se ista dešavati.. tako to ide. o čemu misliš to ti se i desi... |
|
ssss |
Objavljeno: 25.07.2010 - 19:39 |
|
|
Dodik dobro radi,uvlaci Ruski kapital u RS, jer onda je logika tada da u bilo kojoj situvaciji Rusi moraju braniti svoj kapital, to je bar jasno. |
|
sale |
Objavljeno: 25.07.2010 - 18:55 |
|
|
nemojte se brinuti za Rusiju. Ona je igrala uvijek samo sa velikim silama a male je koristila po potrebi kao i sve ostale velike države. Tako da iako budu huškali RS na otcjepljenje i zvanično je podržavali to samo znači da od zapada traže nešto deseto. Kako god okrenemo mi ćemo nadrljati. I RS i BiH. Rusija nama dođe i daje podršku da ne idemo u NATO a ona uveliko pregovara da im se pridruži. Ko je ovdje lud???? samo mali balkanski narodi da ne kažem plemena. |
|
nerjeseno |
Objavljeno: 25.07.2010 - 18:55 |
|
|
Prosli rat se zavrsio bez pobjednika nekako nerjeseno.Niko nije potpisao kapitulaciju jedino sto je potpisano je da se bosna podjelila na pola. to je jedina istina mozda izgleda surovo ali je tako. |
|
Banja Luka |
Objavljeno: 25.07.2010 - 18:30 |
|
|
@Joe svaka cast Joe!!!samo Joe,sto ste toliko prokleti pa mene istjeraste iz BL.sta sam vam ja smetao!!!htjeli ste i moj stan i kucu i poslovni prostor.mozda nije bas u centru grada ali Joe to je moje.sad trenutno nije.kako ste mogli nekakvim presudama da to ,,date,, aktivnom i zasluznom clanu SDSa?sto mi Joe srusiste dzamiju Grom vas spalio!!!sta ti je smetala bolan Joe!!pa Turci nisu rusili crkve kad su osvajali a vi odma ko barbari kakvi!!tebi tvoje Joe a meni moje Joe.i meni je moj djed ostavio,al ja nazalost nisam na svome u BL.neka neka Joe,uzdam se u Boga,da ce te kaznit za to,i moj Bog a i tvoj Bog,jer Joly,ni tvoj Isus(Isa a.s) nije ljubitelj kriminala i protjerivanja. |
|
Hrvat iz Trpnja |
Objavljeno: 25.07.2010 - 17:47 |
|
|
Otcjepljenje znaci rat, rat znaci protjerivanje Srba iz svih dijelova BiH, kao sto smo to i mi uradili u Hrvatskoj, odnosno konacno BiH onakvu kakva i treba da bude, tj. sa vecinskim bosanskim narodom i onim ljudima koji je vole. Sve ostalo su bajke, Dodik to dobro zna. |
|
Guest |
Objavljeno: 25.07.2010 - 15:00 |
|
|
Ovako budimo realni tzv ,republika rs postoji, eh sada sta dalj oni bi stoje srbija ratom stvorila da kapitalizuju u bosni. druga stvar medjunarodna zajednica im je dala i previse u odnosu sta su po normalnim sadasnjim svjtskim normama trebali dobiti. ali glavni faktor opstanka lezi u Bosnjacima tj kako mi znadnemo igrati sa velikim igracima U.s.A, EU. Budite uvjereni oni racunaju na velike garancije Rusije ako se kojim slucajem na svjetskoj sceni Rusija probije na bolje pozicije tzv srpaka ode . do tada mitrebamo raditi na reintegraciji tog dijela znaci trcanje sa vremenom mi ili oni the end. |
|
sabina |
Objavljeno: 25.07.2010 - 13:48 |
|
|
Nema od toga ništa, narode, ne trošite energiju na gluposti i život u uvijek nanovo nam krvavoj prošlosti, nego hajde da zasučemo rukave i radimo, proizvodimo... |
|
Rale |
Objavljeno: 25.07.2010 - 13:22 |
|
|
Otićt će ako Bog da i to |
|
Reset |
Objavljeno: 25.07.2010 - 13:08 |
|
|
Direktna posljedica Miloševićeve politike su Kosovo i RS.
Kosovo je postalo nezavisno, tom logikom RS će vjerovatno biti ako ne ukinuta a onda barem zakinuta u znatnoj mjeri.
Međunarodni sud u Hagu je politički, to je bar jasno nakon presude u tužbi BiH protiv Srbije za počinjeni genocid. Ne znam samo šta je Srbija očekivala...
What goes around comes around... |
|
@jednom ko nijednom |
Objavljeno: 25.07.2010 - 10:53 |
|
|
jos jedan mazgovalj ....
kosovo nikad nije bilo republika i lesili su ih svi zato sto su uvjek bili marva |
|
Bogumil |
Objavljeno: 25.07.2010 - 10:39 |
|
|
Pravoslavni (Srbi) su i dalje zrtve katastrofalne politike Slobodana Milosevica i izgleda neznaju kako da se oslobode |
|
Joe |
Objavljeno: 25.07.2010 - 10:30 |
|
|
E @Bosanac evo ja ti se javljam iz bl iz svog stana od 105m2 inace ovdje imam i lokal od blizu 200m2 imam i neke placeve i jos svasta nesto da nenabrajam.... Dio toga sam sam zaradio dio su mi ostavili djedovi .... nisi sigurno ti i silajdzic i komsic... pa nemam kome ni vracata... pogledaj u katastar i vidices da je moja porodica vlasnik toga puno prije nego sto ste vi nastali ...tako da neser.. i zabi se ladno u materinu i dok god smo ekonomski nezavisni rugacemo vam se u brk... |
|
Bosna |
Objavljeno: 25.07.2010 - 10:29 |
|
|
Samo bih zamolio "naše" bošnjačke političare da nam malo ranije najave ishod dogovora i pregovora sa velikosrbima o budućnosti BiH.
Ako je na vidiku neka izdaja i pristanak na geto i lagano odumiranje Bošnjaka u malo većem konclogoru, da tražimo načine da odemo odavde zauvijek, zbog bolje budućnosti naše djece.
Ako je opcija časna odbrana do zadnje kapi krvi, da nas onda pripreme. Kad, gdje, kako i u kojem stroju.
Samo nam nemojte više prosipati Alijinu politiku zamazivanja očiju, i izbjegavanja nazivanja stvari pravim imenom. To bi i vas na kraju skupo koštalo. |
|
Saša |
Objavljeno: 25.07.2010 - 09:33 |
|
|
Ono što je karakteristično za svakog od analitičara je da nije ni pokušao reći a šta bi bilo dobro a šta ne.. svi samo priželjkuju nove tenzije, da održe svoje glupave pozicije kojekavkih analitičara, komenttora i sli. Niko neće da kaže da se znalo da će Kosovo otići Da je još od balkanskih ratova kada je Pašić poslao srpsku vojsku u Albaniju pobijeno na stotine hiljada, žena i djece. da i albanci imaju svoj razlog što su se toliko borili za Kosovo. Ranković ih je za vrijeme Yugoslavije takođe pobio na hiljade. Trenutno na Kosovu vladaju narko klanovi, Kosovo je sjedište nelegalne trgovine drogom i ostalih kriminalnih aktivnosti. Šta bi Srbija radila s Kosovom i da je ostalo u njoj? Samo mi Srpska pravoslavna crkva eto kao bila u jednoj državi. A, ovako će im biti omogućeno da idu u svoje manastire i crkve i čuvaju svoje svetinje. Na kraju, i za vrijeme Turske vladavine su bili u povlaštenom položaju pa su obnavljali svoje crkve i manastire. Vrijeme je da se ljudima već jednom prezentuje istina o mitu Kosova. Srednji vijek treba ostaviti tamo gdje pripada - u istoriji. A, šta bi RS dobila otcjepljenjem i pripajanjem Srbiji - postala bi slijepo crijevo Srbije koja ionako samo razvija Beograd, ostali dijelovi Srbije samo propadaju. To je ta perspektiva. Ove izjave naših političara i analitičara su samo usmjerene na očuvanje stolica, poslova i popunjavanje mjesta u medijima. Žalosni smo svi mi koji i obraćamo pažnju na to. |
|
JA - analiticar |
Objavljeno: 25.07.2010 - 09:22 |
|
|
Ja zivim u jednoj opstini RS-a gdje Srbi nisu vecinsko stanovnistvo. E sad citam ovu presudu i kontam - mogli bi se i mi otcjepit od RS-a. WHy not??? |
|
Bosanac |
Objavljeno: 25.07.2010 - 09:13 |
|
|
Bujrum odvojite se jer ovoj zemlji ne trebaju fašistički narodi.Ali prije tog čina,vratite zemlju i imovinu koju ste okupirali jer to nije vaša babovina.Samo vašim odlaskom ova zemlja će postati normalna dršava kako je danas Kosovo.Jer danas više niko ne trpi teror i ucjene. |
|
jednom ko nijednom |
Objavljeno: 25.07.2010 - 09:01 |
|
|
sssssssssss......tisina u razredu...nece niko nidje.kosovo je handrio ko je stigo od tita ,rankovica pa do milosevica,najvise od svih republika bivse yu,kosovo zasluzuje nezavisnost ako je iko patio u ex yu to je kosovo,jad i bijeda su bili i mi smo to od njih radili.a sto se tice rs,nekako je to kosovo bilo kamen spoticanja svima,sad je rs na redu...mile pamet u glavu ,jesi vidio kako se do promijeni u sekundi...nema vise i cao...de budi malo konstruktivan da nam svima bude ljepse.onako drugarsi ti savjetujem,sijeti se sile i moci,slobo,radovan,mladic,perisic,arkan,stanisic....jal mrtvo jal po zatvorima....DA naglasim molim te budi konstruktivan,bice nam ljepse svima kad ti kazem!!!!!!! |
|
sarajevo |
Objavljeno: 25.07.2010 - 08:03 |
|
|
gdje ce RS u P.M....jacajmo BiH svima ce nam biti bolje..nemamo vremena za gubljenje.. |
|
Skipper |
Objavljeno: 25.07.2010 - 07:38 |
|
|
Sto se mene tice, bujrum.
Dodik i zivi od toga sto zna da se 90% Bosnjaka protivi takvoj ideji, te to uvijek koristi kao argument o nemogucnosti suzivota.
A da su Bosnjaci malo mudriji, svi bi vam rekli, bujrum gospodo, otcijepljujte se. Mada svi znamo da se ovdje ne radi o otcjepljenju, vec o pripajanju Srbiji. Tako da nema govora ni o kakvoj nezavisnosti.
Hajte prebacite se Srbiji na grbacu, zivi bili. Dosta vas je i vase krkanske politike. Idite budite tegoba nekom drugom.
Isto vazi i za Hercegbosance. |
|
Pogledaj ostale komentare  |
|
 |
BH vijesti
najnovije | najčitanije | najviše komentara
BiH
najnovije | najčitanije | najviše komentara
|